30/11

Personer som Emil har en förmåga att både lugna mig och blåsa upp den storm som finns inom mig. Och igår lyckades emil inte lugna mig lika mycket som den starka stormen som han satte igång.
Han sa att han ville trösta. Han körde tröstesång efter tröstesång. Men som han sa själv, att det är lätt att trösta den som gråter, men när man inte längre gråter, hur tröstar man då?

Mitt tåg går om tjugosju minuter. Jag sitter fortfarande i pyjamas och har inte gjort i ordning mig på något sätt. Jag är så otroligt omotiverad, jag känner mig helt färdig. Jag vill inte mer.



Antingen så sjukskriver jag mig.
Eller så biter jag ihop riktigt ordentligt och ger mig fan på att jobba och sluta tjata om det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0