6/11

Nu sitter jag och har rast. Första rasten jag hunnit med den här veckan.
men det är ju fredag och då går alla som kan hem lite tidigare, så det är ju inga möten eller grejer så att jag blir ensam kvar här på avdelningen. men jobbar man så här som jag kan man gå hem tidigast tio minuter efter man slutat, känns det som, för man kommer ju aldrig iväg i tid.

Och jag har bokat in en fika med honom på måndag. Och jag förstår inte, det här är egentligen inte alls mitt sätt att göra saker på. haha. så flummigt det låter. Men det är det inte, tror jag? :).

Jag vill bara att den här sista timmen och dom där trettio minutrarna ska gå snabbare än snabbast. Jag vill andas jagärledigluft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0