7/11

Igår låg jag på soffan hela kvällen. Jag orkade inte ens se klart på idol. Sen somnade jag mitt i ett sms som jag höll på att skriva. Det var länge sen jag kände mig sådär totalt slut i hela kroppen.

Nu känner jag mig lite piggare och det är skönt att vara ledig idag.



Nu är också träningen klar för idag. Det var träningsledaren som inte kan hålla takten som var där och jag har ont i ryggen så det gick inte så bra att träna. Det får nog bli gymmet tills ryggen inte längre gör ont.
Och jag blev på himlarns dåligt humör. Jag känner hur tårarna gömmer sig där bakom ögonlocken.



Nej. korv. bara korv.  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blir jag alldeles rörd gumman, nu ska jag skicka ett sms till dig! Älskar dig! <3

2009-11-08 @ 13:34:06
Postat av: Andrea.

Haha, du kommenterade på fel inlägg tror jag! Jag blev glad att du ringde och att du blev så glad!!!<3<3<3. Älskar dig med!

2009-11-08 @ 14:26:39
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0