8/11

Nu ska jag försöka städa lite innan sofia kommer hit.
Och jag har sjukt ont i ryggen, det blev mycket värre efter friskispasset igår. jag funderar på att besöka en läkare nästa vecka om det inte går över. jag vet ju i alla fall att dom inte kommer ta något blodprov när jag har ont i ryggen, så det känns lite lättare att gå dit då.



Jag hann med en riktig storstädning innan sofia kom och vi har suttit och pratat med filtar över oss och en tekopp i handen. Precis vad sådana här tråkiga regndagar är till för.
Men jag har riktigt ont i huvudet, men hoppas att det bara är vädret som gett mig denna värk.

Och andra sofia ringde också förut och jag blev så glad av att bara höra din röst. Jag saknar dig. :).

Och nu börjar jag bli lite smått nervös för imorgon. . .

Kommentarer
Postat av: saran

vem är det du ska träffa? jag är nyfis!

2009-11-08 @ 16:25:32
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: saran

haha, som att jag skulle nöja mig med det svaret ;)du får berätta på msn eller nåt.

2009-11-08 @ 17:59:20
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0