1/10

Oktober.
Jag vill inte.
Jag vill inte att månaderna ska gå, jag vill inte ha någon vinter.
Det är frost ute nu.
Jag vill ha den varma sköna sommaren.

 


 

Himmel och pannkaka.
Jag vill bara åka hem från jobbet
och gråta
ända tills tårarna tar slut.

tills allt tar slut.
tills jag tar slut.

 

 


 

Jag har inte sprungit på flera dagar och jag får lite smått ångest.
Men jag tvingar mig själv en vilodag från träning. Vi tränade ju faktiskt igår, även om jag inte sprang något. Huvudvärken är tillbaka idag, fast nog bara för att jag är alldeles slut.

 

 


 

 

Nu har jag skrivit en pappasång, men den blir liksom inte riktigt som jag vill. Men jag har två dagar till på mig att fixa till det.
Imorgon är det jobb, och tidigare idag fick jag för mig att jag skulle jobba nu i helgen och så glad jag blev när jag insåg att jag inte alls gör det.
Jag gör en sömndagbok på psykologens begäran, för att se om jag har några som helst mönster som kan förklara de här problemen med sömnen; när jag går och lägger mig, vilken tid jag somnar, vilken tid jag vaknar, hur många timmar det blir, hur många gånger jag vaknat under natten ( på ett ungefär, men det är mer att jag kan vakna upp emot tjugo gånger per natt ibland och liksom ha svårt att somna om) om det är under hela natten eller bara på tidiga morgonen och hur trött jag är på eftermiddagen.
Dom senaste nätterna har jag inte vaknat sådär jättemycket, men timmarna med sömn har inte blivit så många ändå. Men nu är jag jättejättejättetrött och jag hoppas att jag sover bra inatt.

god natt!

 


Kommentarer
Postat av: Bill

Hoppas det funkar med sömndagboken. Jag ska nog testa det mest för att försöka förbättra mina sov-vanor :)

2009-10-02 @ 15:11:20
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: Andrea.

Ja, värt ett försök i alla fall. :). Hoppas det hjälper dig med!:).

2009-10-02 @ 17:55:57
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0