11/10

Idag fick jag äntligen träffa SOFIABÄSTA igen!!! Som jag har saknat och längtat!
Först gick vi till ica och handlade lunch. Då hittade vi sven som låg där på marken alldeles kall och blöt. Så jag tog med mig honom hem, inte kunde han ligga där alldeles ensam.



Vi var också ute på en promenad!






Jag ville inte säga hejdå. jag saknar dig redan och längtar till nästa gång vi ses.
<3. Tack för en fin dag. Min fina vän.
RYSS!

Nu är det snart träningsdags och sen ska jag väl försöka skriva på den där sången som är helt omöjlig att få ut ur huvudet ner på papper.



Jag skulle vilja vakna upp en morgon och vara helt fri från allt som har med order asperger att göra. Det här kaoset inuti är inget jag kan stänga av eller på. Det finns alltid där.
Samtidigt är det den jag är. och det kan jag inte göra något åt. Jag skulle bara önska lite mer förståelse. Och det är också svårt, för jag förstår att det är svårt att tänka sig in i det. bleeh.

Imorgon ska jag till psykologen, innan jobbet. Tycker inte om dom tiderna. Eftersom att jag håller allt inne när jag är där, kommer allt efteråt. Och ibland då på jobbet.


Behandlingsassistent. Det är jag verkligen inne på nu. och bara två år plugg. jo. faktiskt.



Nej, nu ska jag stänga av och gosa med Vida för hon är så gosig idag.
Och just nu känns det bra.
jag är jag.
:).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv vännen! :)

Behandlingsassistent låter kul! Va spännande! Puss på dig o Vida!

2009-10-11 @ 21:33:40
Postat av: Andrea.

:).

Puss puss.

2009-10-12 @ 07:21:04
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0