13/10

idag fyller en mycket fin människa och vän år. Grattis Sara! :).

Och nu snöar det. snöar.


Nu funderar jag på att gå och träna. Hinner inte med så mycket träning den här veckan, så jag måste träna idag. men frågan är om jag ska göra det innan eller efter jobbet. Det är ju skönt att ha det gjort, men just nu sitter jag här med en kopp te och vill verkligen inte gå ut i kylan, även om det bara är några minuters gångväg bort till friskis.

17.5km på 30min. Jag måste fråga gyminstruktören sedan hur dom räknar det där, för det är ju helt orimligt.
Och Vida är så söt, det ska pussas, kelas och gosas heeeela tiden, lyfter jag min hand för att skriva något på datorn, så sträcker hon sig direkt efter handen för att jag ska klappa mer. <3. Min finaste lilla katt.

Nu har jag både skickat in körkorskortet och betalat för ny tillverkning av körkort, så nu borde det inte dröja så länge innan jag har leg/körkort igen.



Vet ni mer vad det är för dag idag? Det är dagen då det är en vecka kvar innan jag ska tatuera mig! AAAh jag är så nervös. Och det verkar inte vara någon alls som är ledig och kan följa med mig och ge mig lite moraliskt stöd. jag kommer att dö.

Och jag är sugen på att klippa håret lite kortare, fast ändå inte, jag vill ju ändå ha långt hår. det vill jag ju, men det är så många som passar i kort hår, som har så fina frisyrer. Men jag passar ju inte så bra i sådär kort. jag vill ha långkort, kortlångt. Någon som vet något snyggt?

Kommentarer
Postat av: saran

naaaw, tack :)

2009-10-13 @ 10:55:04
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

:).

2009-10-13 @ 11:27:29
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag vill också ha snö!! :)

Vad har hänt med körkortet o de, varför har du inget? Tror jag missat nått ;)

Du kommer klara att tatuera dig det lovar jag! Du klarade ju det förra gången, värsta spännande! Glömde fråga när vi sågs hur den ska se ut, så jag frågar nu, hur ska den se ut? :) Haha puss <3

2009-10-14 @ 11:16:23
Postat av: Andrea.

Vi kan byta! Jag vill inte ha snö!

Körkortet försvann på krogen, du vet, det har jag berättat.

Jag ska fylla på tatueringen med fler blad, och göra den längre upp i nacken, och sen kanske några röda blommor längs vägen, men det är jag fortfarande osäker på. Han som skulle tatuera, skulle rita upp några, så får jag se om jag tycker om, och då tatuerar jag nog blommor också. :).

Puss och ryss!<3

2009-10-14 @ 14:52:59
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag slutar klockan 14 på tisdag, kommer till Heavenly direkt efter jobbet :)

2009-10-14 @ 15:59:14
Postat av: Andrea.

tack Sara det var snällt! Men jag kanske redan är klar då. :). Ska ju dit klockan tolv. :).

2009-10-14 @ 16:55:59
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo jag vet men jag ska ändå dit då för att boka min nya tatuering nu när jag har schema ända till årsskiftet, hoppas på att få se din påfyllning då också :)

2009-10-15 @ 17:34:37
Postat av: Andrea

Ah, okej. :). Ja, vi får se om jag är kvar då :). Annars får du väl gå förbi mig på vägen hem. :).

2009-10-15 @ 20:28:38
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0