14/10

Gårdagen på jobbet och dagen idag har känts som en hel jobbhelg, med heldag och allting. Så rörigt och så mycket. Jag är helt slut. Men då är det väl lika bra att göra sig ännu mer slut och gå och träna på en gång.
ånej, träningen var ju halv sju, inte halv sex. Jag som ville träna nu. bläbläblä.



Jag frös som en tok efter träningen trots att jag blev väldigt varm när jag väl tränade. Jag tog en lång varm dusch och nu är jag varm igen. Dricker te och tittar lite på tv. Och snart är det meningen att jag ska ställa mig och laga mat för att ta med mig som lunch imorgon till jobbet.

Imorgon blir det ingen träning, för jag får finbesök. :).





Det sitter där och skaver
Som en sko som sitter fel
Men ändå gör jag allt för att höra din röst en sista gång.
Jag hör dig inte
Och det gör mer ont än skavsåren på min fot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0