15/10

Idag är det trött här hemma hos mig. Varken Vida eller jag ville gå upp.
Och jag har väldigt ont i huvudet. Jag hoppas på att det bara är tillfälligt.





Och jag saknar att ha konfirmandgrupp med sofia. En sån där liten och fin grupp. Och med en präst som bara sa vettiga saker. :).
dvs väldigt lite bibelsnack och väldigt mycket livetsnack.

Jag förstår inte. Varje dag på jobbet den här veckan har varit helt hysterisk. Har inte hunnit med raster, elev och praktikant går intro samma vecka, nya rutiner, personal som är sjuk och bara extremt mycket att göra.  Jag är helt och hållet slut. Men imorgon och på lördag hoppas jag att det blir lite lugnare :). Kul att ni får lyssna på mitt jobbtjat.  Men det hinns inte med och orkas inte med så mycket annat den här veckan. Ni får stå ut.

Finbesöket jag skulle få har blivit sjuk, så då blir det träning och ett besök hos min fina far och storebror plus tjej.
Och nu är det bara dagar kvar till tatuering. hjälphjälphjälp.



Träningen var bra! Favoritledaren var där idag, istället för imorgon, så jag blev glad eftersom att jag inte hinner med passet imorgon. Sen bjöds det på pannkakor hemma hos far. :). Sen påminde bror min om att han skulle fixa mina studioinspelningsgrejer! Så det ska han så snällt göra åt mig. Mikrofonen, mixerbordet, synten, inspelningsprogrammen och det där. Sen kanske jag kan spela in lite igen. Liksom göra någonting av det här.

nu ska jag snart sova mig. fast ska nog lägga mig på spikmattan ett tag först, så somnar jag ännu snabbare sedan.
Hon psykologen i måndags berättade hon, efter att ha tittat på mina anteckningar av sömnen under två veckor, att förr så sov man i två omgångar. först sov man typ mellan tio och två och var sedan vaken en stund, allihopa liksom och spelade spel, läste eller något någon timma eller så, och sedan sov man en andra gång. Hon föreslog att jag skulle prova något sådant, eftersom att jag ändå brukar vakna där mitt i natten någon gång. Och se om det gör att jag sover bättre under tidiga morgonen, där mellan tre och sex, när jag kan vakna upp emot 20ggr. Men de senaste nätterna har jag inte haft så svårt att somna om.

Jag känner att hela den här sista delen av dagens inlägg inte är något som går att läsa eller förstå. Jag har inte min vanliga dator, eftersom att bror min har den hos sig nu för att fixa och trixa med musikgrejerna, så texten är mycket större på skärmen nu och det ser inte ut som det brukar och jag blir helt snurrig.
dags att sova, kanske.
god natt.
nej.
sov gott.

Kommentarer
Postat av: saran

kommer du på lördag? det vore roligt! eller det blir för mycket med jobb och allt?

2009-10-15 @ 20:48:07
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: saran

kommer du på lördag? det vore roligt! eller det blir för mycket med jobb och allt?

2009-10-15 @ 20:48:20
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Jag tror jag kommer! Jag räknar med det! Men jag slutar åtta, så jag kommer efter det. :).

2009-10-15 @ 22:03:36
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: saran

stråååålande!

2009-10-15 @ 22:10:33
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag längtar också tillbaka till våran lilla grupp!

Den var så bra och vi hade så roligt!

Puss o kram!

2009-10-16 @ 18:19:51
Postat av: Andrea.

ja. ryss!

2009-10-16 @ 21:22:01
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0