19/10

Idag är det jobb och träning.
Och
IMORGON
är det
TATUERING.


 

Det är helt hemskt hur jag kan känna mig så irriterad.
Jag försöker verkligen.
Men annars är jag på väldigt bra humör. :).

Igår köpte jag två par jeans, tre långärmade tröjor och två tjocktröjor för drygt tusen spänn bara.
mina favvojeans som jag använder typ jämt, börjar falla ihop, även det jag redan lagat, så jeans var jag i stort behlv av att köpa, men inte hittat några. cheap monday har verkligen billiga och riktigt bra jeans, så jag är glad att dom finns. :).

När jag vaknade i morse så var jag helt säker på att jag var en sumobrottare för en sekund. haha. Jag måste ha drömt att jag var det. Och så var jag sådär nyvakenförvirrad och blev som lite förvånad över att jag inte var någon sumobrottare. Sen när jag vaknat lite mer ordentligt så skrattade jag högt för mig själv. haha. sumobrottare. 

Idag när ssk ringde till avdelningen svarade jag, men jag svarar inte med mitt namn utan någon annans, virriga jag. haha.


Pappa var på väg hem från jobbet, så jag fick skjuts till åkersberga och hann då till medelpasset. Det var jättekul! Jättedålig musik och inte så rolig ledare, så det borde inte ha varit så speciellt kul alls, men hon gjorde lite annorlunda rörelser än vanliga friskisrörelserna, och dom blir man rätt trötta på. Det var nog bara kul att det var någon av alla som gjorde någonting nytt. :).

 

Jag har mått illa av nervositet hela dagen! Nog därför jag varit så virrig.

Fick hem ett brev nyss också där det står att jag kan hämta mitt körkort!!! :D. jippi! Jag vet inte hur länge jag har varit utan leg nu. länge.


Kommentarer
Postat av: majsan

ja haha det var kul !

kram på dig yvonne :) hehe

2009-10-19 @ 22:59:38
URL: http://gravidamajsan.blogg.se/
Postat av: Andrea.

haha ja, knasiga jag! :D.

2009-10-20 @ 07:25:38
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0