20/10

Nu börjar jag få lite panik. Jag sitter och tänker på hur många blad det ska vara nu. Jag har åtta stycken, men när jag räknar personerna får jag det bara till sex stycken. Jag är så nervös att jag inte ens kommer ihåg vilka det är. aaah. och då blir jag så nervös att jag inte vet hur många blad jag ska tatuera. tänkt om jag tatuerar in samma person två gånger?
Men jag bestämde mig för fem förut, när jag visste alla åtta jag redan har på mig, så det borde stämma.



Nytatuerad och fin! <3!!!





Det gjorde inte lika ont som första gången. och det gick mycket snabbare den här gången. Förra gången tog det fyra och en halv timme, den här gången tog det bara drygt två timmar, nästan två och en halv.
Vissa ställen gjorde det inte alls ont på, andra ställen gjorde det jätteont. Och det sista han gjorde, när han fyllde i det vita i tatueringen, gjorde så himla ont. Precis som jag kom ihåg det från förra gången. Och I nacken, precis nedanför hårfästet gjorde det jätteont och till slut kunde jag inte hålla mig och fråga hur lång tid det var kvar och då säger han att han är klar, gissa om jag blev glad!
:D.

Och nu vet jag alla blad. haha.
fjorton stycken är ni nu.
Och det blev sex stycken nya blad, inte fem. Så att ni inte tror att jag räknar fel.
Tack för att ni finns<3.

Och jag håller på att titta på frisyrer.
Kanske att det här kan vara något liknande av vad jag vill klippa. Men det är långt ifrån genomtänkt.




Vida vill inte komma in... :(.
Jag som tänkte försöka lägga mig tidigt idag, men det känns ju inte så roligt att lämna henne ute hela natten... Hon gick ut vid halv åtta, så jag trodde att hon skulle komma tillbaka typ snart.
Måste ju upp lite tidigare imorgon också och fixa och trixa och tvätta och grejer med tatueringen, det tar sin lilla stund.
Jag är lite öm på ryggen och i musklerna, men så ska det ju vara.
Och förresten har jag mitt körkort igen! yeay!

so long.

Kommentarer
Postat av: saran

SNYGGT!

och du skulle nog passa riktigt bra i en sån där klippning. det är vad jag tror!

2009-10-20 @ 20:26:06
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Tack Sara!

Tror du? åh, jag är så rädd för att klippa mig. Jag funderar på om jag kanske ska prova din frisör.

2009-10-20 @ 21:59:14
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: saran

Du ska inte vara rädd för att klippa dig! Du ska bara vara rädd för nötterna som kallar sig frisörer här ute på landet ;) haha!

Och det där med att testa min Stina är nog ingen dålig idé. Hon är kanon :)

2009-10-20 @ 22:41:30
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Ja, kanske det.

:).

2009-10-21 @ 06:00:55
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va fin tatueringen blev! Längtar tills jag får se den på riktigt! Jag tror precis som Sara att du skulle passa i den där frisyren, den var ju härftig precis som du! <3<3

2009-10-22 @ 15:21:55
Postat av: Andrea.

Tack Sofia!

Jo, men jag vet inte... vill ju ändå ha lite långt... jag har så himla svårt att klippa håret jämt. Är så rädd att inte trivas i det. om det blir fel och så.

<3!

2009-10-22 @ 21:06:43
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo det känns väl lite läskigt, jag skulle aldrig våga, men det tror jag du gör! men du ska göra det som känns bra och rätt! <3

2009-10-23 @ 14:46:42
Postat av: Andrea.

Det tror jag visst att du skulle också! :).

<3<3<3.

2009-10-23 @ 17:30:49
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0