23/10

När jag som precis börjar somna runt tolv sådär igår, så bestämmer sig grannarna för att ha sex på högsta volym i cirka en timme. Och det känns sådär lagom kul när deras säng står precis på andra sidan av väggen där jag har min säng.



Hektisk dag på jobbet igen. Ingen rast igen. Hann liksom inte ens gå på toaletten på hela dagen. utbildningen på jobbet gjorde mig lite sänkt. Men nu är det fredag och jag är ledig hela helgen. Så nu släpper vi jobbet för några dagar.

:).



Jag har en granne längre upp i trapphuset, som alltid spelar hög musik varje fredag och lördag. det är liksom så att man hör musiken bättre än vad man hör tv:n. Då blir jag så irriterad när jag ska försöka titta på idol och alla ljud bara skär sig ihop med varandra.

jag känner mig fortfarande lite ledsen efter allt tänka på döden och jag kan inte sluta gråta. Det är tunga tårar som rullar ner.

Ljudet tystnar och jag sätter mig ner
Ljuset från lyktan gör att jag ser
Mitt ansikte speglas vid vattnets yta
Det är så fint att jag i vattnet vill flyta
Ensam sitter jag här på stranden
Och lyssnar på musik från sommarbanden
En ensam fågel flyger högt i skyn
Men vinden för den sen mot byn
Lycktan släcks utav en vind
Blöt av tåren blir min kind
Spegelbilden i ytan försvinner bort
Tiden på jorden är alldeles för kort



Får man gå och lägga sig halv tio på en fredag?
Jag skiter i vilket. Jag är trött och vill sova.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0