25/10

Så gick jag ut och hoppades på att Vida skulle sitta där utanför porten. Med tassarna mot fönstret och titta på mig när jag kommer mot henne. Men nej, ingen Vida. Står och lockar på henne en hel kvart innan jag ger upp. Tre andra katter kom springandes till mig, men ingen Vida.
Nu är jag ledsen.



Vida kom hem strax innan jag åkte iväg till gärdet med far och bror plus flickvän, för att lämna av dom i sin nya lägenhet med deras saker.
Sedan gick pappa och jag runt en liten stund i stan.

Hemma sen somnade jag på soffan och har sovit till och från hela eftermiddagen/kvällen. Och jag känner mig fortfarande helt slut. Har också väldigt ont i huvudet. Undrar om jag håller på att bli sjuk.

Jag har inget spännande alls att skriva, så jag slutar nu.
god natt.

Kommentarer
Postat av: saran

nejmen.. har hon kommit in ännu?

2009-10-25 @ 16:50:29
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Nu är hon hemma igen tack och lov. Små flickor får inte vara ute sådär över natten eller vara borta ett helt dygn utan att höra av sig! Lilla jag blir orolig då. ;).

2009-10-25 @ 18:11:37
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0