31/10

Jag har sovit ungefär sådär två timmar inatt.
visserligen har febern försvunnit under natten, men magen dödar mig.
Det är inte så ofta man ligger vaken två timmar innan klockan ska ringa och bara önskar att den ska ringa NU, speciellt inte när man börjar sju på en lördag.

Och jag måste säga att min Vida är världens bästa kramkatt, varje gång jag kommer hem springer hon ut i hallen, så tar jag upp henne i famnen och så brorrar hon in sig i mig och sluter ögonen och bara ligger där, alldeles nöjd, och jag bara håller om, sedan efter någon minut sådär tittar hon upp med söta små ögon på mig och så släpper jag ner henne. finaste finkatten i hela världen. ♥.




I morse glömde jag att ta på mig mina glasögon och åkte till jobbet utan dom. trötta ögon och ett mycket trött huvud nio timmar senare. men så fort jag fick på mig mina kära glasögon när jag kom hem lättade huvudvärken. Nu är jag bara lite trött. Tänkte faktiskt snart gå och lägga mig, har några timmar att ta igen från i natt och borde vila ut innan tolvtimmarspasset imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0