4/10

inatt drömde jag att jag fick barn. jag vill verkligen.



Nu är dagens träning avklarad. Jag ritade lite. Nu ska jag städa lite och duscha. Sen är det middag hos pappa.



Men jag mår illa, jag har lite ångest och jag vet inte.



I början på veckan så var det en myra som kröp på min hand, som jag snabbt slog bort med den andra. och tyckte att det var lite konstigt med en myra nu på hösten så här, men tänkte att det kanske var den sista vakna myran som hade gått vilse eller något. Sedan nästa dag, ser jag myran på min hand igen. och jag har ju sådan fobi för smådjur sådär som spindlar, många myror, fästingar osvosv. Så jag slår snabbt bort den igen och får känslan av att jag har massor av myror som springer omkring på mig, men så är det ju inte. Och sen tänker jag inte mer på det. Men när den där myran befinner sig på handen för tredje gången och jag inte ser den någonstans på golvet efter att jag slog bort den, börjar jag undra om det verkligen funnits någon myra. Och nu när jag såg den idag så försvann den innan jag han slå bort den. Och jag vill inte ha en ny omgång av det här. Jag orkar inte det.



Så han grät pappa, när jag sjöng pappasången. Så jag hoppas att det var för att han blev glad. :).
Middagen vad god och jag är så mätt att det känns som om magen ska spricka varje gång jag andas in.
Och ibland är jag sådär extra trött och klarar inte av att vara bland människor, även om det bara är familjen, och tråkigt nog var det en sådan kväll idag. Och trots att jag grät i någon timme innan jag åkte dit, försökte jag orka med och vara där. Det var ju faktiskt pappas födelsedag.



När jag drömde inatt att jag fick barn, berättade jag inte hela historien, men det gjorde jag för sofia i telefonen, och hon sa så roligt så nu måste jag skriva det med. Jag drömde i alla fall att jag fick ett barn, men sedan helt plötsligt var det en katt och då sa sofia blev det en pojke eller flicka? Nej det blev en katt! haha, det lät så roligt. Sen så var det ett barn igen, en människa alltså, men hon var helt blå. ett blåbärsbarn!
Jag skulle bli glad för både ett barn, en katt eller ett blåbärsbarn ;).

Nej nu ska jag snart stänga av och gå och lägga mig tidigt. Sen hoppas jag på lite sömn och att morgondagen blir lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0