8/10

idag jobbade jag 8-14 och nu den senaste månaden har jag slutat 16 när jag jobbar dag, så det kändes som att jag inte hann med någonting idag.
Sen åkte jag hem och andrea och jag gick till ica, köpte med oss lite picknick och picknickade vid havet på en brygga. Det var kallare än kallast men precis vad jag behövde. :).

Nu har jag kliande utslag på hela benen och sådär vinterkalla tår. Snart dags för vinterskor alltså.
Ska nog värma mig med en varm dusch innan jag ska in till stan och se olle ljungström. jag har inte hört honom förut, men det är alltid kul med ny bra musik. :).



olle ljungström var fin han. ytterliggare en att lägga i musiklistan. :).
tack sara!

Nu är klockan ett och jag ska sova, innan jag börjar spela gitarr, annars fastnar jag i flera timmar. Och det vill jag inte nu, jag är sååå trött. Så fort sara gick av tåget, somnade jag och vaknade lagom en station innan jag skulle av.
nej. god natt. annars fastnar jag väl här också.


Kommentarer
Postat av: Andrea Munk

Tack för idag :) Du är en sån vän som alla behöver! :) <3<3<3

2009-10-08 @ 18:25:40
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Andrea.

Du med andrea! :). <3<3<3.

2009-10-08 @ 18:35:42
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0