9/10

Nu är jag hungrig. Men jag har inte så mycket till frukost hemma.
Jag har lite ont i halsen och är lite hostig. Jag undrar om det var vår fina picknick igår som gjorde mig så.
Jag hade ingen kamera med mig, men andrea tog ett kort på mig.


Idag blir det träning och låtskrivande.

Vida fortsatte att sova när jag gick upp och jag smög omkring här för att hon inte skulle vakna och det gjorde hon inte heller.
Min finaste lilla finfinakatt.






Snart är det tatueringsdags. den 20:e. Och jag måste börja bestämma mig hur många blad det är som ska fyllas på. och nu har jag tänkt på det där. 5st blad. men jag har inte bestämt mig än om det ska vara några fina små röda blommor också. jag har några dagar till att fundera på. Men, det skulle ju vara fint med en liten färgklick. men jag vet inte om det känns som att det blir fel, eftersom att varje blad är en person, och så kommer det en blomma där mitt upp i allt. nej, jag vet inte. Men som sagt, har några dagar på mig. 



Nu har jag tränat också. Älskar det här medelpasset på fredagar!!! fast idag körde hon något pass som hon gjorde 2002 tror jag hon sa att det var, så musiken var ju inte den bästa. Men det brukar annars vara bra. Och hon har sådan energi så man blir glad. Så det var kul i alla fall. :).

Nu lagar jag lite mat. Jag är så fruktansvärt dålig på att laga mat att jag borde gå någon matlagningskurs. Men jag är så känslig med smaker och stark mat, att min mat aldrig smakar något. Är nog därför jag tröttnat på all mat också.

Tove i idol är nog fortfarande favoriten. jo, det tror jag.


jag kunde inte låta bli. jag vet inte hur jag ska säga. så jag säger inget. Jag är så dålig bara, när det misslyckas hit och det misslyckas dit. nej.

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Hej!

Va kul att du ska tatuera dig igen, så spännande! :) Jag är också lite krasslig, har ont i halsen men vi ses imorrn iaf va? Puss <3<3<3<3<3<3

2009-10-10 @ 11:38:21
Postat av: Andrea.

Ja, jag är så nervös att jag drömde om det inatt. Det är väl förkylningar nu, så man får väl räkna med att vara lite krasslig ett tag fram över. Vi ses imorgon! Jag längtar så jag går sönder. <3<3<3!

2009-10-10 @ 11:55:44
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0