13/9

Jag är såååå trött. Inte egentligen. Eller inte i kroppen, bara exremt trött i huvudet efter all hysteri idag på jobbet, eller efter hela helgen vill säga. Men det har ändå gått bra.
Och maten glömde jag såklart att ta med mig idag, men jag åt ändå av det som fanns. Så nu är jag inne på min sjätte måltid i rad, utan att ha hoppat över någon. Det är bara middagen ikväll som kvarstår, så har jag klarat helgens mål.

Planen nu är att jag ska ut och springa. Sedan har jag också lovat att gå ut med min mormors och morfars hund. Så jag tänkte att det var lika bra att cykla dit efter att jag sprungit när man ändå är svettig och allt. Men jag ska inte gå ut med Molle förrän lite senare, eller ja, mellan sex-sju någon gång, så jag ska ju ändå ut och springa snart.
Jag har lite ont i halsen, men det låtsas jag inte om, för jag sprang varken i fredags eller igår.




Först skrev jag 13/11 på rubriken här, och så tänkte jag att nej inte kan det vara november redan och så kom jag ju på att det är september, sedan ser jag att jag skrev ju att det var den 12/11 igår. haha. Vimsiga jag. Man blir så efter dom här 26h på jobbet. Jag får faktiskt skylla på det! :).



Nu har jag ätit också! Jag förstår inte hur det ska gå att äta minst tre mål per dag varje dag, for ever liksom. Det är ju massa mat som måste lagas, det måste fixas med matlådor men framför allt, man blir ju så fruktansvärt mätt. Man är ju aldrigaldrig hungrig. Och det är sååå tråååkigt att äta.
och nu i brist på något roligare blir det en bild på mig efter springspring.



Nu ska jag duscha och grejer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad suktig du är som äter! Tre mål per dag är ju superbra! Fortsätt så vännen! <3<3<3

2009-09-13 @ 19:27:33
Postat av: Andrea.

Tack! det behöver jag höra. finastebästasteälskastesofian min. <3<3<3.

2009-09-13 @ 20:24:44
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0