14/9

Jag sov ända till åtta, men natten bjöd på många konstiga drömmar, så jag känner mig inte så värst utvilad.
Nu är det dags för springrundan, sedan bär det av till psykologen, och sen är det jobb.
jag vill inte mera.



Åh, jag är så arg. Och ledsen. men det gjorde att jag sprang betydligt snabbare än vanligt.
Tåget går om en halvtimme och jag har inte ens duschat.

Varför ska det vara så svårt?



Frukost blev det ingen, men en liten lunch, en liten middag, och en liten kaka på kvällen. ;).
och nu kan jag återigen komma åt mina pengar för koden kom hem idag. yeay.

Jag känner mig så otroligt rastlös och vet inte alls vad jag ska hitta på att göra.

och på torsdag ska sara och jag boka tid för tatuering. :D.

Och förresten någon som jag glömde skriva förut. När jag skulle betala för ambulansen och akutvistelsen så behövde man gå till akutreceptionen för att betala om man skulle betala kontant. Det gjorde att jag satt och väntade i ett väntrum i cirka tjugo minuter, tog upp tid för de som var sjuka allt bara för att jag skulle betala. Tyckte det var himla onödigt.



Jag är såååååå raaaaaastlööööööös! Och jag tror det bara är Sofia p som vet hur jobbig jag är när jag är så här pass rastlös, haha.
jag skulle kanske inte ha ätit dom där blåbären, fast det borde man ju inte bli så mycket piggare av, eller blir man det? Jag kanske bara är extremt övertrött. För det borde jag vara, efter all helgjobb, eller så borde jag inte vara det, för jag har sovit så extremt mycket under förra veckan.
haha, ni skiter väl i om jag är pigg, rastlös, eller övertrött, men jag sitter mest och pratar med mig själv. Eller ja, skriver då.
Vida ligger redan och sover, så då kanske jag ska ta och gå och lägga mig nu då, för annars blir det ju lätt att jag sitter uppe hela natten. eller ja, det är oftast när jag går och lägger mig som jag blir pigg, oavsett hur trött jag varit innan.

Jag ser inte fram emot nästa vecka. Då jobbar jag verkligen varannan dag kväll och varannan dag, dag. Ibland undrar jag väldigt mycket över vårat schema.
Och det ska bli så kul med tatueringen! :D.

Imorgon är jag ledig och jag ska springa, äta, träffa jonna och fira morbror.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0