17/9

Idag är jag trött. Oj oj oj.
Jag har ändå sovit ganska så bra.

I eftermiddag ska jag sara f gå och boka tatueringtid!!!! Jag är glad! Gladare än glad! Gladare än gladast! :D.


 

Rast på jobbet.

Frukost och lunch idag! När jag äter så här varje måltid varje dag, inser jag hur himla lite jag åt förut. Och det har varit mitt normala med liksom högst en liten måltid per dag. Ibland inget alls. Och det här med tre måltider varje dag känns fortfarande på tok för mycket. Alldeles för mycket mat. Jag får helt enkelt äta mindre portioner så att jag får i mig maten i alla fall. Och jag har inte riktigt det här problemet med att varje liten bit jag stoppar i mig måste vara nyttigt, det är mer känslan att jag stoppar massa mat i mig, som det känns som att jag verkligen inte behöver. När man inte ens är hungrig?

Jag känner mig alldeled snurrig i huvudet. Lite yr faktiskt.

 


 

Känner mig lite konstig i huvudet fortfarande. Så konstigt det där.
Nu har jag bokat tatueringstid i alla fall. Och korv så nervöst!

20/10 kl 12.00. Så är det någon som har lust att ta emot mig när jag svimmar, är ni välkomna att följa med ;).
Som jag har berättat så ska jag lägga till flera blad på tatueringen jag har, samt några små röda blommor. Och så ska den gå lite längre upp i nacken. Åh, så fint det kommer att bli. :D.

Ikväll händer inte så mycket alls.
Ska se på idol och mysa med Vida. :).
Händer inte så mycket i helgen heller, så är det någon som vill göra något säger jag inte nej.


Ska se om jag kan få ihop något med låtarna nu också som jag hållt på så länge med. Dom är ju hela låtar, bara att man vill fixa till dom.

Maten känns inte okej, jag har klarat hela dagen idag, men nu känns det inte bra längre, det känns inte okej. korvkorvkorv. och tankarna jagar mig, dom hinner ifatt och bryter ner mig, så att inget längre blir okej. Jag har egentligen ätit för flera veckor framåt. korvkorvkorv. korvkorvkorv. korvkorvkorv.

 

 


 

Det är så fint med lilla vida på magen, när jag själv ligger på spikmattan och hon snarkar det där söta kattsnarket som gör att man bara känner sig alldeles nöjd och glad. Min bästastefinaste<3 :).

 

 


 

Matångest.

 

 


 

 

och feber. har man mellan 35.4 och 36.6 i vanliga fall är faktiskt 37.9 lite feber.

 

 


 

 

Det kanske är en bra idé det där med att gå och lägga sig. Jag är lite trött och Vida sitter och väntar på mig. hon måste ju ligga på min mage för att kunna somna sådär för natten liksom. Och lyssna på mamma mu med mig såklart ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0