18/9

En ledig dag! tjoho!



Dom senaste dagarna har jag inte blivit så anfådd alls av min springrunda så jag utökade min rundan med ca tio minuter men det kändes ju inte alls att jag sprang tio minuter till, så jag får väl lägga på ytterliggare lite.

Vida är ute och leker och jag ska koka lite dinkelgröt till mig själv. :).



Man känner sig så fruktansvärt dålig när det finns så många bra låtar och så sitter man här och försöker skriva egna låtar som inte är någonting i jämförelse. Det är inte så att jag försöker skriva musik i världsklass, inte alls, men det känns så lamt när jag skriver om samma känslor som alla andra skrivit om, men jag får inte fram känslan en hundradel så bra.
Och då stoppar det, nej, det blockerar hela kreativiteten och jag vill inte skriva någonting.
Ibland inspirerar det, ibland blockerar det.
Idag blockerar det bara.
Men det gör att jag kan sitta och sjunga andras sånger hela dagen. :).



Usch vilken tråkig dag. Inte har jag gjort någonting heller. Och tiden går oooootroligt långsamt. jag tror det blir en varm dusch följt av en stund på spikmattan. Då borde det kännas lite bättre igen. :).



Det är tur att jag lägger in ett alarm på telefonen varje gång jag lägger mig på spikmattan, för det är alltid så att jag somnar.
Jag är otroligt trött och funderar på att gå och lägga mig redan. Det är sååå tidigt, men jag är sååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0