19/9

Det är redan 19 spetember.
Tiden går så fort. För fort.
Det känns som att tiden går, utan att jag gör någonting.
Jag har ingen plan. Jag bara är.
Men det gör också att jag inte längtar efter något, jag har inget att se fram emot.

Jag vill plugga, såklart. Till någotnting. Jobba med något extremt superkul.
Men då bromsar jag mig själv med att nej, så länge kommer inte jag orka plugga. eller psykolog, nej du Andrea, det skulle du aldrig klara att jobba som. eller socionom, det är ju verkligen ett bra jobb, men nej, vill du verkligen det? och hundra olika självtänkta kommentarer som jag hör hela tiden.



Idag köpte jag träningskort på friskis igen, det blev inte av tidigare i veckan, som det var tänkt. 3100kr, med medlemsavgiften. Så tränade jag lite på förmiddagen. Sen ville pappa ha lite hjälp med shopping i täby, så då följde jag med. Sen åkte vi in till löplabbet i stan för jag behöver, som jag sagt tidigare, nya springskor. Och dom är verkligen SÅ bra på löplabbet, hjälper verkligen till. Och man får ju springa på ett löpband, där dom spelar in hur man springer, så att dom kan se vad för skor man behöver. Jag har köpt skor där förut, men jag blir alltid lika nöjd. Skorna kostade 1400kr. Så jag har gjort av med 4400kr bara idag. På två saker!
Nu har jag precis kommit hem från min springrunda. dock inte med dom nya skorna, ska provgå lite i dom här hemma först. Och inviga dom imorgon, om dom fortfarande känns bra.


Rosa är ju inte riktigt min favoritfärg nummer 1. Men äh. Bara springskor. Och dessutom har mina springkläder lite rosa sömmar, så det matchar ju.


Och idag har jag misslyckats med maten. Ingen frukost och ingen lunch. :(. Men jag klarade TRE HELA dagar I FÖLJD! Så lite bra känns det, ska det väl kännas. Men jag misslyckades. Jag klarar inte ens en vecka.
Men nu försöker jag igen. En vecka. Alltså nästa lördag kväll!

Så, nu ska det lagas middag.



Jag har tittat på filmen mammut. Jag vet inte om det var något så speciellt med den.
Jag har väldigt svårt för att tycka om filmer. Har jag kommit på.
Det ska typ vara sådana här gråtarfilmer, helst där huvudpersonen dör, då är det typ bra. Nej, men på riktigt, jag har svårt att tycka om filmer.

Alldeles nyss slog jag också till mig själv med gitarren på näsan, så att jag började blöda näsblod. Hur lyckas man? haha. en typisk andreagrej.

Idag, nu på kvällen, var Vida ute i hela tre timmar. Och jag började bli sådär lite smått orolig, men när jag gick ut igen vid halv nio och lockade på henne, kom hon springandes en bit bort. Hon satt inte längre och gömde sig i buskarna utanför porten. Hon har varit på storäventyr idag. Och hon är så duktig när hon kommer när man ropar på henne. :).

Jag sitter också och funderar på vad jag ska sjunga för sång på onsdag, när det är dags att spela i kyrkan. Just nu lutar det åt lars winnerbäcks - om du lämnade mig nu. Annars blir det något eget, eller någon Lisalåt. Men det är så uttjatat med det egna, eller ja, jag vet liksom inte vad folk vill höra? Vad skulle ni vilja att jag sjöng, om jag skulle sjunga en låt? Jag kan inteeeee välja.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! <3

Jag tycker att du ska plugga! Det är jätteroligt ju!

Gör så att du söker nu till vårterminen, du kan ju söka både socionom och psykolog och så testar du. Känner du att det inte är din grej så kan du ju hoppa av. Men tänk om du testar o så känner du att shit det här var ju jätteroligt och intressant! Tror verkligen att du skulle passa som de, du är ju jätteduktig på att hjälpa folk!

Och tänk så många nya vänner du kommer få!

Så mitt tips är att söka o ångrar du dig så tackar du nej.

Men våga testa annars funderar man bara över hur det skulle vara o det svaret får man bara om man provar!

Vågar jag så vågar du min fina vän! <3<3<3<3<3<3<3

2009-09-20 @ 11:24:02
Postat av: Andrea.

Ja, men jag vet ju inte ens vad jag vill plugga. och så har jag ju min lägenhet här hemma, som jag inte bara kan lämna sådär. och jag har nog ingen lust att plugga än. jag får ångest jag bara tänker skola och plugg.

Men du är så snäll min fina <3<3<3.

2009-09-20 @ 12:01:14
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej då. Men du kan ju plugga i stockholm, behöver inte flytta. Men fundera lite till du! :)

2009-09-20 @ 14:27:16
Postat av: Andrea.

Jo, men det är ju inte lika lätt att komma in i stockholm, och jag behöver nog något lite mindre, om jag ska plugga igen. :).

<3<3<3.

2009-09-20 @ 14:45:15
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0