20/9

Frukost klart. Ska snart ut och springa, men måste vänta så att jag inte får håll. Det är därför jag brukar springa innan jag äter, men jag hade känslan av att det inte skulle bli någon frukost om jag inte åt den när jag vaknade, så det var lika bra att äta då.

Och jag drömde jättekonstiga drömmar inatt. bland annat att sara skulle operera mig i magen, en jäääättestor operation, och sedan hade jag ärr över hela magen. och sen visste inte ens någon varför jag opererats, inte ens sara eller jag visste. det bara skulle vara så liksom. och vi var liksom iväg på en hemlig kupp och skulle stjäla något, vi åkte båt och vi smög runt och kröp in i massa små gömda gångar och grejer. och sen när jag skulle ner till det lilla utrymme långt ner under marken, där det vi är ute efter finns, är redan johanna där och viker haklapparna från jobbet och säger att hon fixat allt. och jag och sara blir lite misstänksamma, så vi visar mina ärr från operationen (liksom varför visa ärren för att vi blir misstänksamma?) för johanna och då kastar hon alla haklappar mot oss och bara försvinner.
haha, helt sjukt konstig dröm... hur kontsiga drömmar kan man ha egentligen? ;).

kyrkoval. Jag har tappat bort mitt röstkort. Dessutom har jag ingen legitimation, så jag kan inte rösta.



JONAS GARDELL HAR EN NY SHOW PÅ G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gissa vem som är glad. :D.



När jag duschar sitter alltid Vida utanför badrumsdörren när jag kommer ut, jag vet inte riktigt vad hon förväntar sig av mig?

på friskispasset var ordinare ledaren sjuk så en av dom andra ordinare tog hennes pass istället. Och det finns en som kör ett medelpass som jag gått på någon gång bara, och hon kan inte ens hålla takten och man blir så frustrerad när man står där och försöker träna och det blir bara massa blaj. Och såklart är det hon som kommer och tar kvällens pass istället för hon som är sjuk. Hon verkar liksom som en nybörjade trots att hon varit där i flera år. oj oj oj.


<3.

Ikväll känns det tungt. Otroligt tungt.
Och jag fattar inte vad jag gör här. Vad jag tillför.
Vad gör jag här?
Varför stannar jag?

jag ska finna all min lycka om så döden ska bli den som tar mig dit.

Kommentarer
Postat av: saran

du behöver inget leg! och du som är aktiv inom kyrkan behöver säkert inte ens röstkort, för det behöver man inte om de som ärdär känner igen en.

2009-09-20 @ 13:18:22
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea

inte? det står att man måste ha med sig legitimation.

2009-09-20 @ 13:21:06
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: saran

det stod på kortet att omröstförättaren känner dig så funkar det ändå. kan ju vara värt ett försök. eller kanske ringa och höra efter?

2009-09-20 @ 14:11:14
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea

Okej. Ja, jag får se hur jag gör då. :).

2009-09-20 @ 14:44:08
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hej gumsan, tack för din förståelse! Det är inget kul alls att vara förkyld. Verkar ha väldigt nedsatt immunförsvar nu. Imorn sjukskriven, hoppas jag mår bättre så att jag kan komma resten av veckan men man vet ju aldrig när den här förkylningen försvinner. Nog bättre att vara hemma en dag för mycket än en dag för lite så att förkylningen inte kommer en gång till sen... Ja blödningen e lite oroande men det e nog ingen fara. Hoppas jag!

Vi hörs! Kram!

2009-09-20 @ 19:06:48
URL: http://gravidamajsan.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Ja, hoppas du blir bättre! Det är så kul att ha dig på jobbet!!!!

Drick mycket te och vila ordentligt! :).

Kram kram!

2009-09-20 @ 19:29:34
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0