21/9

Nu har jag legat vaken sedan två.
Varför blir nätterna alltid så sömnlösa, om jag vaknar.
Helt sjukt hur svårt det ska vara att kunna somna om.

jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad

Tur att sara nattjobbar inatt och kunde säga nej, annars hade jag varit ute och sprungit långa rundor nu. Så det var ju skönt för mig att jag slapp det ;).



Jag bjuder på en bild på bror min, och när jag tar kort på Anton gör han alltid och då menar jag ALLTID någon min. Här ser det iof ut som att han ska nysa.




här är bara några exempel. ;).




Och nu kanske det verkar taskigt att lägga upp dom här bilderna på min fina bror, men jag vet att han intet ar illa upp. :). <3.

Sitter på jobbet och har rast. Det känns i ögonen att jag varit vaken sedan 02.00. Det är så jobbigt att inte kunna somna om när man väl vaknar. Ett tag var det som att jag var av med dom här problemen, men dom har så smått börjat komma tillbaka. Det är 150 minuter kvar på jobbet och jag känner mig redan helt död. Och träningen ikväll? Det blir på sin höjd en springtur, men nog inte mer än så.
Och såklart glömde jag maten jag hade lagat, för att ta med till jobbet idag. MEN jag åt sallad och sånt så det är fortfarande lördag kväll som gäller. Jag känner att inget av det jag skriver blir ren svenska, haha, nästan som mina sms eller dataskriv efter ett glas vin. Så jag slutar skriva nu.




Nu kan man ju köpa biljetter till jonas!
Och någon, någon endaste liten människa måste väl vilja följa med mig och se på jonas?!

Jag blir alltid så besviken på hur jag låter, när jag spelar in det jag sjunger, och sen lyssnar på det. det är inte bra. det    är    inte bra.



Jag har haft världens sämsta hår- och kläddag. Men. Det har ju alla ibland. Idag var det min tur.

Det är så kallt och jag fryser. Havremjölken är slut, så då blir det inget te. mitt goda te. Det går nog inte en dag utan att jag dricker te. Nej. Det gör det faktiskt inte.
Tummen och handleden börjar spöka igen och jag är sjukligt trött. Snart blir det mamma mu och sängen. :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0