22/9

Idag vaknade jag klockan fyra. Så jag sov lite bättre än igår, men inte tillräckligt bra för att känna mig pigg.
Jag skulle verkligen behöva städa här hemma, men jag tror det blir en träningstur innan jobbet istället.

Det blir om du lämnade mig nu imorgon i kyrkan. dom nya låtarna jag har skrivit känns fortfarande för nya för att spela sådär.

Friskis öppnar inte förrän 10, så det är ett tag kvar tills träning. Det börjar bli för kallt att springa ute och det gör mig verkligen ledsen. Det betyder att hösten kommer på riktigt. Annars kan man alltid låtsas lite, när det är sol ute, att det är sommaren som fortfarande hänger sig kvar ett tag.
Och jag kan inte springa ute när det blir kallare för astmahejsanhoppsan och min allergi mot kyla. Hur kan man vara allergisk mot kyla liksom? Jag brukar få utslag på händerna och helahela benen, som kliarkliar och svullnar upp, om jag inte använder en såndär motallergisalva på en gång. 



Jag är så dålig. Så korvigt dålig.
Ingen frukost, ingen middag.
Veckomålet flyttas fram igen.
Jag är så jävla dålig.

Nej jag är inte dålig.
Jag försöker verkligen på riktigt. Och det är mer än jag gjorde förut.

sluta.


Nu är Jonas bokat och är jag så gladgladgladgladglad! Inte förrän i februari! Men! JONAS! :D.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej gumman,

Ja visst var kläderna söta!! Längtar som tusan nu... Jag blir bara sämre i förkylningen, sjukskriven hela veckan. Vi ses på måndag! Hälsa alla kära kollegor på jobbet från mig! Kramis M

2009-09-22 @ 10:49:20
URL: http://gravidamajsan.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Åh, vad tråkigt att du blir borta hela veckan. Men det är lika bra att stanna hemma tills man blir helt frisk. Det ska jag göra, dom hälsar säkerligen tillbaka! Kram kram!

2009-09-22 @ 11:21:24
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0