23/9

Jobb jobb.
men rast nu såklart, annars skulle jag inte sitta här.

Jag har en sådan huvudvärk så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och jag känner mig sådär varm, men fryser, fast varm, fast det är kallt, men varmt. ni hajar.
Jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk. Men det borde vara mensen som är på väg, och då blir jag ju sjuk, så. ja. äh.

Och jag tänkte på det idag, hur det är att jobba heltid här, jämfört med att jobba 81% och det är ingen skillnad alls, känns som att man är precis lika mycket.  Mycket har det ju att göra med att jag jobbade lika många dagar förut, bara inte lite långa pass. Men det är snarare bättre nu, eftersom jag slipper de flesta av 16-21 passen, vilket gör att det känns otroligt lättare. Så mycket bättre med heltid. och jag är fortfarande som lite förvånad över att jag fick tjänsten, med tanke på allt som händer här nu med alla anställningar.

haha, vad får ni egentligen ut av att läsa min blogg?
Men det är kul att ni gör det! ;).



Huvudvärken sitter kvar och jag känner mig helt tung i hela huvudet. Känns som jag har typ 40 gradig feber, men så hade jag bara 35,9. Hur är det möjligt? Jag känner mig helt färdig. Det går inte att jag blir sjuk nu, jag vill inte bli sjuk. Skönt att jag är ledig imorgon i alla fall, så hoppas jag att det blir bättre av lite vila. Och jag tror att jag ska gå och lägga mig väldigt snart, trots att klockan bara är 21.21.

sångsång gick ganska bra i alla fall, och Andrea följde med hem och åt middag.
Jag åt en banan till frukost och ett äpple till lunch, jag tror inte det räknas. Hur hård mot mig själv ska jag vara? Men nu känner jag att om jag verkligen ska ta tag i det, så får jag ta i ordentligt. Så det räknas inte, och målet flyttas fram ytterliggare. men jag ger snart upp på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0