28/9

Imorse när jag var ute och gick en lång promenad sa dom på radion ...eftersom att det är måndag idag... och då skrattade jag tyst för mig själv och tänkte att nu sa dom allt fel det är ju torsdag idag! så tänker jag efter och kommer på att det faktiskt är måndag. Man hamnar helt fel i dagarna när man jobbar helg så här.

Plus att det faktiskt är så kallt ute nu att jag fick den här svullnaden och kliandet mot kylan. Och det är som sådär extra jobbigt när det är 40minuter kvar att gå hem, och det bara kliar och kliar. Jag undrar om man kan ta på den där salvan innan man går ut?

Nu ska det städas och göras lite mer tvålar och body scrub. :).
Och min finaste far fyller år på söndag, jag funderar på att skriva en låt, och rama in texten på något fint sätt.



Nu har jag gjort mig en smoothie och sitter och tittar på lars winnerbäck när han spelade live i linköping 2003. jag fick dvd:n av pappa för kanske ett år sedan och jag har ingen som helst förklaring till varför jag inte tittat tidigare.

Och jag kom på värsta idén. eller så värst är den kanske inte. Men nu blir det andreascrub och andreatvål advanced ;).



Huvudvärken sitter i, men det känns som att det börjar släppa lite grann i alla fall.
Jag sitter och fryser trots sockor och te, men snart är det träningsdags och då blir man ju varm.
Jag kommer att ha så många tvålar och så många body scrubs över, är det ingen som vill ha?
jag ska dessutom köpa massa mer saker så att jag kan göra det ännu lyxigare och finare, så ni kommer få massa av mig, vare sig ni vill eller inte. :).



Nu har jag varit och tränat med Sara. Det är värsta roligt. Och det var en gyminstruktör där idag som kom fram till oss och gav oss lite tips och visade lite mer exakt hur vi skulle göra, och erbjöd en instruktionstimme med oss båda två, eller ja, det ingår ju när man köper träningskort, bara det att jag inte velat förut, men nu om Sara är med också, går det nog lite bättre. Och han verkade väldigt snäll och förklarade bra, till skillnad mot dom andra jag sett där förut, så det skulle vara kanon. :). Nu är jag glad, huvudvärken nästan borta, jag känner för att äta middag ikväll och jag har världens finaste katt<3.

Nu ska jag duscha sen ska jag försöka lära mig att spela fler winnerbäcklåtar.
Nej nu blev jag hembjuden av finaste far på middag. :).  pappafin som har så fint heter på min telefon.



När jag sitter och tittar på idol så börjar tv:n byta kanaler av sig själv, den bytte mellan 3:an och 4:an fram och tillbaka kanske tio gånger, jättesnabbt. Och efter det tändes lampan i köket. liksom what? Då tittar Vida mot köket med hennes stora ögon som sedan långsamt går mot sovrummet och hon liksom gör halsen lite längre så att hon ska se lite längre bort, innan hon lägger sig ner igen, scary things. usch.

Jag är i alla fall mättare än mättast och på ett ganska bra humör.
och jag tittade i mitt schema och ser att jag jobbar endast en kväll denna vecka OCH nästa! det känns sååååå bra!


och snart måste jag klippa mig igen, det här håller inte. och kanske är det värt att prova någon inne i stan, det kan ju i alla fall inte bli värre än vad det blivit tidigare.
Och jag bestämde mig nyss för att hoppa över förmiddagsträningen imorgon och istället åka in till stadens panduro för att inhandla massa tvålgrejer jag behöver för allt jag vill göra. Vill även gå en sväng på myrorna, det var längesen.

Kommentarer
Postat av: Andrea Munk

JAG VILL HA! :D:D:D: <3

2009-09-28 @ 14:34:59
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Andrea.

DET SKA DU FÅÅÅ! <3! Det har jag redan planerat. :).

2009-09-28 @ 15:23:19
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0