2/9

Det är sjukt att det är september redan. Det känns som att det var endast någon månad sedan som jag längtade efter sommaren, och nu är det liksom redan över. Det gör mig lite ledsen. Jag hängde inte med. Jag hann inte med sommaren. Jag missade den.

Jag har sjukt ont i handleden igen, och har haft det sedan i måndags, men har glömt att linda in den varje dag, smarto jag. Men idag när jag gick hem från jobbet kände jag hur ont jag verkligen hade, och jag måste ju verkligen använda handen på jobbet, det är ju rätt tungt jobb, men nu gör det bajsont.
Idag, eller ikväll, eller jur man säger, har jag jobbat med Sara och det är ju alltid lika kul. :D.

Mina nyskrivna låtar känns bra och jag nynnar på varenda en av dom, och det tyder på att det är bra, att jag kommer ihåg alla olika melodierna, efter att jag alldeles nyss skrivit dom.

Nu ska jag titta på efterlyst. För det vill jag. Och jag vill inte sitta vid datorn.
tjingpling.



Varför dyker dom upp nu igen, som från ingenstans?
jag vill inte. Jag vill inte alls.
Ni får inte.
försvinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0