3/9

Trycksårsutbildning idag efter jobbet. Mindre smickrande bilder måste jag säga. usch usch. Hur det ens kan bli så, som det såg ut på bilderna?

Sedan var det middag i stan med mamma, bror plus flickvän.
Det var signalfel i tunnelbanan, som så många gånger förr, och resan mellan danderyd och t-centralen tog upp emot fyrtio minuter, och av dom fyrtio tog det femton minuter mellan östermalmstorg och t-centralen! Och det var helt fullt på tåget, eftersom att det var första tåget efter att dom börjat gå igen. och klaustrofobi säger jag bara. usch usch.
Maten var god. Vi drack vin och öl till maten och ett glas räcker gott och väl för mig. Det är nästan läskigt hur lättpåverkad jag är. oj oj oj. Nästan tråkigt! Knappt att man kan ta ett glas till maten liksom... haha.

Nu är det sjunga sjunga. sen sova sova.
plingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0