7/9

Somnade ungefär vid tio igår och sov hela natten, blev väckt av sara som fick vara min personliga väckarklocka eftersom att mobilen är ute på äventyr. Åkte iväg till jobbet, kände mig inte alls bra, men det var sjukt överallt och jag kunde bara inte säga att jag inte heller kände mig bra. Men när vi fått upp alla ur sängarna och alla fått frukost bestämmer jag mig för att åka hem i alla fall. Har varit alldeles kallsvettig och lite skakis i kroppen liksom, hela dagen. Somnade på tåget hem också. Nu ska jag försöka äta lite och sen ska jag lägga mig igen. Det känns fortfarande som att jag inte har sovit någonting alls, så trött är jag. Men jag har ju inte gjort annat än att sova.
tjingepling.



Nu har jag sovit några timmar till och jag känner mig fortfarande trött. Det är helt sjukt det här. Och jag måste ha slagit i huvudet mer än en gång i lördags, är alldeles öm och har flera bulor.
Och det är lite läskigt, vem som helst hade verkligen kunnat gjort vad som helst med mig! Verkligen tur att jag inte var ensam där!



Nu känner jag mig äntligen lite bättre. gud så skönt. Känner mig bara lite seg, inte sådär extremt trött.

Igår tänkte jag att jag idag skulle köpa en väckarklocka, eftersom mobilen är min väckarklocka, men så kommer jag på att jag har ju inget kort att varken ta ut pengar med, eller att betala med. ingen mobil och inga pengar, man tänker inte på hur mycket man använder det annars. Och det är helt tomt utan telefon, det känns väldigt ensamt på något vis. och man får ju typ inte kontakt med någon. ^^.



Nu är jag väldigt trött igen och ska gå och lägga mig och klockan är bara kvart i nio... Hur det nu kan vara möjligt att vara så här trött efter så mycket sömn som jag fått.
hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Lova

Hallå! Tittar in en lite smula på din blogg! Men vad har du råkat ut för? Du får ta hand om ditt lilla huvud hörru. Låter nästan som om du blivit drogad ju. Inte bra. Om du hade haft kvar dina gamla dreds hade du i alla fall landat mjukare.

Kramen

2009-09-07 @ 15:35:53
Postat av: Andrea.

Ja, det verkar nästan som att jag blev det. och dumma jag som inte vågar ta blodprov, så 100% säker är jag ju inte, men jag har svårt att tro att det bara var alkoholen som gjorde det där. Har ni flyttat in i nya lägenheten nu?! Vi hörs! kram!

2009-09-07 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0