11/4 nr2.

nu är jag hemma igen och mitt lilla möte gick jättebra! mer sägs inte nu.

jag har något mellanting av migrän och feber utan att det direkt är något av dom. jag har legat och sovit/halvsovit sedan torsdag natt och är mest trött hela tiden, och den här fruktansvärda huvudvärken.
med tanke på mina blodprover och b-vitaminsbristen läste jag på lite om det där. just att man kan vara väldigt trött, man blir deprimerad lus att man kan få domningar i händerna, vilket kanske är svaret på det konstiga jag har i min handled. jag hoppas provsvaren från omgång nummer två kommer snart så att jag kan fixa till det här. annars måste jag ta reda på var den här tröttheten kommer ifrån för så här är det i alla fall inte normalt för mig att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0