13/4.

fy korvans vilken natt. tur att jag är ledig idag.

snart ska jag iväg till psykologen. senast jag var där var någon vecka innan thailand, så det har blivit en ganska stort hopp. och även fast jag inte pratar speciellt mycket när jag är där, och fast jag undanhåller det jag skulle behöva berätta känns det ändå bra att vara där. jag vet inte riktigt varför. egentligen skulle jag kunna sluta gå dit, med tanke på hur lite jag pratar när jag väl är där, men på något sätt känns det ändå bra att vara där.

annars längtar jag till imorgon, mitt hemliga möte nr2 har ju blivit flyttat till då. att få säga det jag sååå länge velat säga känns bara så otroligt skönt. och jag är så glad att jag har bestämt mig och verkligen tänker genomföra det. det kommer vara det bästa på mycket länge, även om det kommer finnas mycket att sakna.

nu ska jag göra mig den speciella frukt och bär smoothie:n som jag ofta gör på morgonen, sådana här dagar.
hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0