17/4.

igår var jag hemma hos johanna för att fira hennes födelsedag. det var en fin kväll. jag var full innan jag ens hade öppnat vinflaskan (och jag behövde aldrig öppna den heller), det är bra jobbat! och såklart glömde jag kameran där, så ni får vänta med bilder.
jag åkte senare till lidingö för att sova hemma hos mamma eftersom att vi hade planerat fika och shopping idag. jag köpte en extremt snygg jacka! alldeles för dyr för vad jag betalar för kläder egentligen, men jag blev helt enkelt kär, så hon fick följa med hem. synd att jag inte kan lägga ut en bild. ni skulle också bli kära, jag lovar!

annars känns det tungt idag. trots att jag vet att jag är på väg mot ett nytt jobb har jag inga exakta datum klara och det gör att det känns oändligt långt kvar..

annars har jag lärt mig flera nya låtar på gitarr. låtar av bl.a. tomas andersson wij och av anna ternheim. det är fint det där, att lära sig nya saker. speciellt när det handlar om en gitarr och en låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0