22/4 nr5.

idag har finandrea varit här på lunch.



och visat upp sin fina tatuering!!




och jag vill visa er min dyra, men åh så fina, jacka jag köpte i lördags!




sen bakade jag för bror kom hem en dag tidigare och jag hann med en kvällfika för att fira hans födelsedag.



fina bror!




och nu är jag otroligt trött och önskar att jag hade lika lätt att kunna somna och sova som när jag har någon bredvid mig..
jag panikar över jobbet och tror att jag aldrig kommer komma där ifrån.

nej; god natt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jackan var ju superfin! En riktig Andreajacka! Du kommer lysa med den snygga lila jackan! :) Kämpa på med jobbet nu, du lämnar det snart! Ryss!

2010-04-23 @ 06:53:20
Postat av: andrea.

visst var den det?!:D. jag, gud så jag käpmar! tack sofia! ryss! <3.

2010-04-23 @ 07:38:19
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det vet jag att du gör <3<3<3 Hur länge måste du jobba kvar på jobbet? <3<3

2010-04-23 @ 18:25:56
Postat av: andrea.

till första juni..

2010-04-23 @ 20:26:06
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh suck, va jobbigt. Men du skulle väl bara jobba kvar en månad?

2010-04-24 @ 10:16:22
Postat av: andrea.

nej. först var uppsägningstiden tre månader. sedan var det två månader. och jag skulle få gå så fort som möjligt, men nu när det är folk sjukskrivna och flera som sagt upp sig så är det lite svårt att få gå tidigare. :(.

2010-04-24 @ 20:53:02
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0