25/4.

det känns knappt som att jag har jobbat den här helgen, konstigt nog. verkligen jättekonstigt.
kanske har det betydelse att jag faktiskt somnade strax efter tio igår och nästan sov hela natten..
något är det, men hur som är jag hur pigg som helst nu. det är jätteskönt.

jag var på det nya jobbet idag också för att gå igenom introduktionspass och sådant. och det känns bra redan när jag står och knackar på dörren för att få komma in, det kommer att bli så bra det där! :).
och jag fick klartecken för tio dagars ledighet i mitten på juni. då åker jag och jobbar på läger istället.

det var länge sen det inte kändes bara piss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

va skönt att det känns bra! Vilket läger ska du jobba på? :) ryss

2010-04-26 @ 16:21:57
Postat av: andrea.

det med erik och lotta :).

2010-04-26 @ 16:30:28
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0