9/4 nr3.

inatt drömde jag om den där nyckelmannen igen. han bröt sig in genom min dörr och var på tok för full och aggressiv för att johanna och jag skulle kunna få ut honom.
idag har jag drömt att jag varit en fisk, en mördare och en kille. feberdrömmar brukar ju vara konstiga och mer läskiga. konstiga har dom väl varit med tanke på vad jag varit i drömmarna, men dom har varit hysteriskt roliga, haha.
jag har i alla fall sovit större delen av dagen och legat i soffan exakt hela dagen. och för ungefär två timmar sedan tog jag faktiskt en värktablett för att försöka minska på febern och huvudvärken, men utan resultat. och när jag senast frågade läkaren om en receptbelagd värktablett, eftersom ingen av dom receptfria har fungerat, så tittade hon på mig och sa med allvarlig röst att sådana typer av värktabletter är beroendeframkallande och sedan var det inget mer med det. hon tror väl knappast att jag frågar om jag inte provat allt. sådant blir jag arg på. att bara bli avfärdad sådär på en gång.

nu ska jag lägga mig för att sova. igen. och jag hoppas att jag är fri från åtminstone febern imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0