9/4.

på nyhetsmorgon berättar dom, med en överraskande ton, om att man kan vara allergisk mot kött. det är väl inte så konstigt alls! man kan ju vara allergisk mot allt annat, så varför skulle man inte kunna vara allergisk mot kött?!


johanna kom hit vid fem igår och vi lagade och åt tacos innan hon intervjuade mig för sitt skolarbete och sedan tittade vi lite på tv och drack massor av te. klockan blev mycket och hon stannade över natten innan hon skulle upp tidigt imorse för att äta frukost med sin mor.
själv har jag legat i soffan hela morgonen, med en feber som inte vill försvinna. därför sjukanmälde jag mig också för helgens arbete.. jag tycker alltid att det är så svårt att bestämma om man ska sjukanmäla sig eller inte, när man är sådär på gränsen till sjuk. fast feber visar väl ändå på att man är sjuk? fast det har jag ju ganska ofta.

i helgen ska jag alltså bara vila upp mig och peppa mig själv för nya beslut jag tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0