2/8.

nu har jag jobbat andra natten i rad. det är sjukt vad dålig jag är på att jobba natt. haha, nej, men min kropp klarar det inte. jag blir illamående så att jag nästan kräks. plus att jag blir sjuk. och att jag inte kan sova mer än högst två timmar när jag kommer hem.. och då är det två timmar sammanlagt av alla fem jag försöker sova.

det är meningen att antagningsbeskedet nummer två ska dyka upp när som, i veckan i alla fall. och jag uppdaterar studeras hemsida hela tiden, för att se hur det går. jag vill så oerhört gärna börja plugga. så jag skulle bli så glad om jag kom in, samtidigt som jag skulle gå sönder inombords för att behöva flytta ifrån min älskade. men jag tänker att det löser sig. för att kommer jag inte in nu så söker jag till våren igen, och det går lika bra för mig. då får jag lite längre tid närmre julia. bara det att jag måste lösa jobbsituationen då, men det gör jag, om jag så måste.
det blir bra det här, det blir det. jag vet det. det måste det.


jag fyller ju år den tionde. nästa tisdag. jag älskar sommaren, så det är ju kul att fylla år då, men det är verkligen sämst att alla är bortresta så att jag aldrig får chansen att samla alla mina vänner samtidigt. ja, sämst är vad det är. :(. jag får ha ett födelsedagsfirande till lite senare. :).

nu ska jag som sagt försöka sova dom där, om möjligt, två timmarna.
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0