9/10.

idag firade jag min födelsedag med släkten, eftersom att jag är borta imorgon. åker bort och jobbar. vi ska åka till parkens zoo den här gången. det ligger i eskilstuna tror jag det var. gansak skönt att få betalt för att gå på parkens zoo och tjäna in mer än en veckas arbete på tre dagar, men jobbigt att vara borta.

idag var också dagen då julia träffade min släkt för första gången. jag visste att det skulle gå bra, men jag trodde ändå att det var några som skulle ge små små förvånade blickar över att det var en tjej vid min sida och inte en kille. fast, det hade nog de flesta förstått innan i alla fall.

annars längtar jag till lördag, saknar att festa med mina fina vänner, tråkigt bara att inte alla kan komma. men det blir fint ändå!

hörs åter på torsdag. eller möjligen på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0