10/12 nr2.

på måndag är det klippklipp.
och jag vill göra lite mer, än bara klippediklippa lite.
och här är några frisyer som jag tycker lite om. men mje. jag vet inte. en blandning av alla?


mja, färgningen är lite cool. men det optimala för mig skulle i så fall vara att ta byta plats på det börka och ljusa, eftersom att utväxten även är mörk. men då blir det säkert inte lika fint. och jag har nog inte tillräckligt långt för att kunna klippa frisyren i alla fall även om luggen förlängs...




färgningen är lite häftig här med. men jag vill inte ha så superkort, men jan tänka mig att ha lite kortare och mest ovanpå sådär ;).



kanske lite mer sådär? fast det är ju inte så annorlunda mot vad jag haft.
och jag skulle vilja ha en polisong! det är så fint! men det innebär ju även kort hår runt om, annars blir det ju just ingen polisong...



Kommentarer
Postat av: Bei

Jag röstar på den i mitten!

2010-12-13 @ 10:14:21
URL: http://beimeilang.webblogg.se/
Postat av: andrea.

så blev det inte, men julia klippte sig så typ. :D. skitsnyggt på henne.

2010-12-13 @ 23:22:50
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0