2/12.

som sagt fick jag p-piller efter mitt besök på akuten i lördags.
men hon gav mig ingen information what so ever om dom, och när jag hämtade ut dom idag på apoteket är det laktos i. så jag går till läkaren och betalar 150 jävla kronor för att fråga hur jag går till väga med p-piller och om det finns några utan animaliska produkter i. hon kunde absolut ingenting och kunde inte svara på någonting. hon kollade upp dom p-piller hon visste fanns och alla dom innehöll laktos. så jag betalade 150 kronor för absolut ingenting.
men nu är det en tid bokad på ungdomsmottagningen åt mig så att jag kan få hjälp med det.

jag tycker ju att läkaren i lördags kunde ha förklarat och frågat lite om p-pillerna. och det var inte som att jag tänkte på att fråga massa saker då, när jag hade sjukt jävla ont och blev drogad med citodon.


annars är den här dagen helt fullkomligt värdelös. faktiskt. jag vill dö och uppstå igen när allt känns bra...

Kommentarer
Postat av: saran

i en del är det bara sockerpillerna (som man egentligen inte alls behöver ta men som man har under dagarna när man faktiskt har men) som innehåller laktos. kolla det, det kanske är så med dina? om inte annat kan du få en annan sort.

2010-12-02 @ 16:54:23
Postat av: Julia

Finaste du <3. Jag blir så ledsen när du är ledsen. <3.

2010-12-02 @ 17:27:39
Postat av: Sara

Reducerat pris på ungdomsmottagningen, 60 kr för en hel årsförbrukning bara så att du vet det :)

2010-12-02 @ 17:40:42
Postat av: andrea.

det var laktos i de andra också.

och ja, jag fick höra att det var billigare där, tur att jag ska dit nu då. :).

2010-12-02 @ 18:05:06
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0