22/12.

här flyttar jag fram och tillbaka mellan lägenheten och pappas hus.
sakerna blir aldrig klara, saker måste göras om, saker som ska fixas blir aldrig gjorda.

jag blir alldeles vimsig av det här. det här flyttandet fram och tillbaka. jag tycker inte om det alls. jag blir så trött av det. när det aldrig blir som det brukar. och därför blir mitt humör ganska svängigt också.


och sedan den här stressen med att inte veta vart jag tar vägen efter nyår. när jag inte har någonstans att flytta trots att jag ska till en ny stad. det är det enda som går runt i mitt huvud nu. runtruntrunt.

så förlåt alla fina vänner att jag är lite lätt disträ och trött och lättirriterad hela tiden. det blir bättre snart. i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0