25/12.

igår och idag har jag haft hög feber. så själva julfirandet igår var ganska jobbigt för min del. mycket människor och ljud är alltid jobbigt, men det plus febern.. ja, så jag åkte hem tidigt, sov hela kvällen fram tills julia kom vid strax innan ett på natten, och sedan har jag sovit hela dagen också, men för tillfället känner jag mig ganska så pigg! så nu hoppashoppashoppas jag verkligen att det går över till hejdå-festen imorgon!

igår var halvårsdagen för mig och julia. och jag är fortfarande så sjukt glad varje morgon jag vaknar och tänker på att jag ska få dela resten av mitt liv med julia. <3.



och!
såhär ser min lägenhet ut på grankottevägen i örebro!
tänk att jag ska få bo på grankottevägen i grankotten-området, bara det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh krya på dig du måste ju bli frisker tills imorgon!!! Det kommer blir superbra med nya lägenhten! :) <3

2010-12-25 @ 19:56:16
Postat av: Julia

<3 U!!

2010-12-25 @ 21:11:51
URL: http://aspx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0