boda borg.

helgen spenderades på underbara boda borg i oxelösund.
ett ledargäng från kyrkan uppdelade i mindre grupper utförde många olika banor, både svåra och mindre svåra.
det var så orehört kul att få vara som ett litet barn och knepa och knopa, kasta sig fram och tillbaka åt alla möjliga olika, otippade håll. jag har blåmärken över hela benen, på ryggen och träningsvärk i varenda muskel.
varje bana avslutades med en stämpel, så att man kunde bevisa att man klarat av banan. och vid tävlingstidens slut räknades lagens poäng ihop och mitt lag (jocke, sara och jag) (som egentligen var bäst) hamnade på en mycket fin andraplats.
jag kunde inte ha kameran med mig på banorna, vilket hade varit kul att ha kort på. men jag tog ett kort från deras hemsida på stämpelkorten.


det var väldigt längesen jag hade så roligt! det är ett tips om man är ett gäng som vill hitta på något kul!


här är en del av dom fina människorna som var med.







och såklart den snyggaste av dom alla:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh det låter ju jätteroligt, du får berätta mer sen när vi ses! <3

2010-12-07 @ 17:05:01
Postat av: andrea.

det ska jag göra! längtar tills jag kommer till dig. <3.

2010-12-07 @ 18:16:22
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0