1/2 nr2.

Så sa dom att lönen skulle vara fixad. Men jag har fortfarande inte fått något. så jag får väl ringa imorgon igen då... suck. pengarna är verkligen på riktigt slut nu. måste ju köpa busskort också. korvkorvkorv.

och någon ersättningsbuss kom det inte idag heller. hur svårt kan det vara att bussen ska vänta på tåget?
men jag träffade emil när jag väntade på bussen, så det blev inte så långtråkigt som i lördags, men att det ska ta sådan tid att komma hem. drygt en timme från täby liksom.

imorgon är det en andrea och andrea dag.
och självklart står träning på schemat också.

Kommentarer
Postat av: Bill Kurtson

Vad sjukt att ersättningsbussarna har börjat vara så hemska! Det har jag inte varit med om förut :O

2010-02-02 @ 11:14:30
URL: http://billawesome.blogspot.com/
Postat av: andrea.

nej jag vet. i somras fungerade det ju...

2010-02-02 @ 20:16:46
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0