1/2.

nu har jag ringt och klagat om min lön. igen. så nu ska jag få den, men så lät det ju sist också...

det är underligt för att när jag åt wasas ekologiska fullkornsknäckebröd, nu imorse, fick jag smaken och lukten av leverpastej. det var jätteäckligt. Och ju mer jag tänkte på det ju mer smakade det leverpastej. usch och fy. jag åt väl leverpastej senast när jag var typ fem eller något. jag slutade med det när min käre bror började älska leverpastej och gjorde flera-centimeters-tjocka skivor att lägga på smörgåsen. jag mådde lika illa varje gång han gjorde så, haha.

jag sitter här och latar mig vid datorn, fastän jag hade tänkt att gå en lång promenad. men jag ska ju snart gå och träna och tänkte att jag tar promenaden på bandet, utöver den vanliga träningen. jag går inte ut mer än jag behöver i den här fruktansvärda kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0