16/2 nr3.

jag överlevde kvällen på jobbet. men ja, ni vet redan vad jag tycker om jobbet just nu.

och jag börjar bli riktigt förkyld igen. den här hösten utan träning har verkligen resulterat i sämre immunförsvar och flera omgångar av sjuka. träning hjälper verkligen att hålla en frisk!

imorgon ska jag upp tidigt och vaccinera mig, jag är så sjukt nervös. vaccin är värre än blodprov. då ska dom liksom in med den där långa långa nålen rakt in i muskeln. och trots att jag är så rädd för sprutor måste jag titta när dom ger vaccinet, för jag vill veta exat vad och när dom gör allt, jag kan inte titta bort. och oftast tar det ungefär sådär tjugo minuter innan dom ens får röra min arm, men, jag kan inte hjälpa det.

sedan ligger det träning på schemat för morgondagen om inte förkylningen blivit värre. efter det är det ytterligare en kväll på jobbet.

nu är jag så fruktansvärt slut i huvudet, kroppen med för den delen, så nu tänkte jag ta och sova med bästkatten i famnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0