17/2 nr2.

ingen träning för mig idag. :(.
har sådär lagom ont i kroppen och känns som att hela huvudet är förkylt; hosta, halsont, snuva, huvudvärk osv. dessutom börjar det sticka lite på huden där jag hade bältrosen förra året. jag undrar om det är på väg tillbaka, det skulle vara sämst att få en ny omgång av det. Men! jag tror inte på det förrän blåsorna sitter där!

nu ska jag lägga mig i soffan, titta på det bästa programmet som finns klockan tio, efter tio, och friska till mig riktigt ordentligt. och äta en apelsin. jag tänker nämligen inte bli sjuk!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet inte om kommetaren kom fram så jag skriver igen! :)

Va duktig du var med sprutan! Skönt att det gick bra, verkar som att din fobi går åt rätt håll! Synd att du håller på att bli sjuk igen :( Både du och jag har ju haft mycket problem med sjukdomar den sista tiden, känns som vi aldrig blir helt friska. Men jag håller tummarna för att du inte blir mer sjuk! Saknar dig! Puss <3<3<3

2010-02-17 @ 15:10:37
Postat av: andrea.

ja fobin går verkligen åt rätt håll!!! förut svimmade jag nästan bara av tanken att boka tid hos läkaren ;). ja, vi har verkligen otur. jag tror att du och jag har tagit alla andras sjukligheter och att dom andra har sluppit. det känns lite så i alla fall :P. <3. pusseli.

2010-02-17 @ 20:25:53
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0