17/2.

nu har jag precis vaccinerat mig mot hepatit a. och jag kan säga att jag är fortfarande alldeles förvånad, sådär förvånat att ögonbrynen fortfarande sitter uppe vid hårfästet, att ögonen är totalt uppspärrade, att munnen är vidöppen, för jag kände inte när hon stack in nålen ELLER tog bort den! jag har alltid tyckt att det har gjort asont. nu kändes det bara när hon sprutade in själva vaccinet. alla har alltid sagt att "det känns inte" och för första gången kan jag förstå dom som tycker det. ni har haft jävligt tur om ni aldrig känt något från nålarna som sticks in i er här och var.
i´m still surprised.

Kommentarer
Postat av: saran

sweeet! duktiga du!

2010-02-17 @ 10:34:07
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: andrea.

visst är jag?! :). det tog inte tjugo minuter innan hon fick ge vaccinet heller. jag börjar bli bra på det här nu, för jag svimmade ju inte heller.

2010-02-17 @ 11:47:34
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0