23/2 nr3.

och så har jag valt livet.
jag sitter och skakar.
jag har valt livet och så sitter jag och skakar.
min hemlighet, min trygghet, den som alltid varit just bara min för att ingen ska ha kunnat stoppa mig är nu avslöjad.
det tog verkligen emot att fråga om den här hjälpen. att avslöja det. men jag gjorde det och nu har jag bestämt att det finns ingen väg tillbaka. burken ska här ifrån.
innerst inne känns det otroligt bra, skönt. men det som i så många år funnits där längst ner i lådan kommer sedan inte längre att finnas och det gör mig rädd. hur ska jag klara det? Så många gånger som jag suttit med innehållet i handen och vägt det. räknat, plockat och känt. lagt tillbaka det för att sedan ta upp det igen.
men för att jag ska kunna ta dom sista stegen nu, sista stegen för att verkligen välja livet måste den bort. så är det bara. och jag tackar mer än miljardes gånger för hjälpen sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0